Biały miś
Gracze śpiewają znaną piosenkę Biały miś. Wygrywają wszyscy, bo wspólne muzykowanie to świetna zabawa!
Biała kartka
Gracze rodzą się jako tzw. białe karty. Wygrywa osoba, która dobiegając starości, przyswoi sobie jak najmniej wiedzy, umiejętności i czegokolwiek innego.
Białe małżeństwo
Gracze zawierają związki małżeńskie, po czym nie uprawiają seksu. Wygrywa para, która pierwsza będzie miała dziecko.
Białe ciałka krwi
Gracze udają się do Transylwanii, znajdują zamczysko wampira, np. Draculi, i pozwalają wypić swoją krew. Wygrywa gracz, który ma na tyle dużo białych krwinek, że wampirowi robi się od nich niedobrze.
Biała flaga
Gracze dokonują zbrojnych napadów, podczas których biorą zakładników, a następnie poddają się policji. Wygrywa osoba, która dostanie najdłuższy wyrok.
Białe plamy
Gra polega na wyrwaniu kartek z książek, najlepiej historycznych, ale mogą być dowolnej treści. Wygrywa ta osoba, która pierwsza zostanie władcą.
Bielaki
Każdy z graczy wybiega w pole w przebraniu zająca. Wygrywa osoba, która pierwsza zostanie upolowana przez lisa.