Artistbook Afterlife jest efektem współpracy Katarzyny Korzenieckiej i Szymona Rogińskiego. Książka składa się ze 120 stron z oryginalnymi monotypiami ebru, każda kopia jest unikatem. Za projekt graficzny i ilustracje odpowiada Piotr Chuchla. Redaktorką prowadzącą projektu jest Karolina Andrzejewska-Batko. Teksty zawarte w książce przygotowały Ania Franczak i Katarzyna Wąs.
Artistbook Afterlife jest efektem współpracy Katarzyny Korzenieckiej i Szymona Rogińskiego. Książka składa się ze 120 stron z oryginalnymi monotypiami ebru, każda kopia jest unikatem. Za projekt graficzny i ilustracje odpowiada Piotr Chuchla. Redaktorką prowadzącą projektu jest Karolina Andrzejewska-Batko. Teksty zawarte w książce przygotowały Ania Franczak i Katarzyna Wąs.
Artistbook Afterlife jest efektem współpracy Katarzyny Korzenieckiej i Szymona Rogińskiego. Książka składa się ze 120 stron z oryginalnymi monotypiami ebru, każda kopia jest unikatem. Za projekt graficzny i ilustracje odpowiada Piotr Chuchla. Redaktorką prowadzącą projektu jest Karolina Andrzejewska-Batko. Teksty zawarte w książce przygotowały Ania Franczak i Katarzyna Wąs.
Artistbook Afterlife jest efektem współpracy Katarzyny Korzenieckiej i Szymona Rogińskiego. Książka składa się ze 120 stron z oryginalnymi monotypiami ebru, każda kopia jest unikatem. Za projekt graficzny i ilustracje odpowiada Piotr Chuchla. Redaktorką prowadzącą projektu jest Karolina Andrzejewska-Batko. Teksty zawarte w książce przygotowały Ania Franczak i Katarzyna Wąs.

Afterlife to wizualny dialog prowadzony między fotografiami Szymona Rogińskiego a ponadczasowymi strukturami w pracach Katarzyny Korzenieckiej. Bez ocen i wartościowania książka pokazuje rzeczywistość i skłania do refleksji dotykając jednego z najtrudniejszych tematów życia – śmierci, przemysłu funeralnego i godność osób zmarłych, oraz bliskich będących w żałobie.

Widoczne na zdjęciach zakłady pogrzebowe z różnych stron Polski osadzone w kontekstach sklepów, neonów i spraw codziennych zdają się być elementami wessanymi w wir życia. W pustej scenerii nocnych krajobrazów, Roginski milczącą obiektywnością aparatu zamraża fragmenty rzeczywistości, które stykają życie z metafizyką śmierci. Brutalna estetyka, bannery i promocje zdradzają marketingowe nastawienie przemysłu funeralnego, w którym życie zdobywa zdecydowaną przewagę w pojedynku, a priorytetem zakładów pogrzebowych staje się szybkie uprzątnięcie ciała zmarłego.